Klar med städningen

DATE 2009-10-27 TIME 22:02:10

Tog ganska lång tid att bli klar, man vi gjorde massa grejjer imellan, Linus installerade om sin dator och jag kollade när Kissie, Dessie och Paow var med på Tv.n och vi käkade osv. Nu kommer lite före&efter bilder:






blev lite bättre iallfall, fyfan va jag längtar härifrån. Alltså hemifrån, är så trött på att bo här så jag spyr.

Tror att jag med kanske ska installera om min dator, de hade vart bra för den, men allt de som jag moddat försvinner ju då. och de är ju jobbigt att göra om de.. fast egentligen är det de som segar ner datorn ganska mycket!


Mitt übersnygga skrivbord :) Orginal är windows xp..


hejdå.



Kommentarer
Postat av: linn

OJ va snyggt!! :O

2009-10-28 @ 14:54:48
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0