Kurrkurr i magen

DATE 2009-10-21 TIME 00:39:21

Idag har jag inte gjort något :) ovanligt? eh ne. Jag har iallafall kollat på Saw 5, lyckats få i mig frukost och middag!!, vart nere i kiosken och köpt cigg. nu ligger jag och designar morfars begravningsprogram tills på fredag :'/ har några idéer om hur det ska se ut, men mamma måste skriva hur "shemat" ska vara så jag kan skriva på de och testa olika stilar och sånt. antar att jag kommer bli klar med det i morgon kväll/natt, som jag sagt förr så blir jag bara på "pyssel"-humör på kvällarna.

Det är lite jobbigt att göra allt i photofiltre eftersom måtten måste stämma och sånt där. Men hittade ett forum genom google där de stog att ett A4 papper är ungefär 2100x3150px får hoppas att de stämmer annars kommer de nog se väldigt konstigt ut när jag ska skriva ut de.

Trots att jag ätit både frukost och middag så känner jag mig väldigt hungrig. Men jag ska låta bli att äta något.. ska försöka att inte äta på hela dagen i morgon, för att jag inte vill! men de är ganska svårt när man har en pojkvän som är hungrig som en varg!!

ska fortsätta lite med designen sen ska jag.. hum...
jag vet inte vad jag ska hitta på, kanske kolla om de finns något nytt avsnitt som jag kan se. Har ungefär 6 tv-serier som jag följer nu, The hills, The city, Heroes, Naruto, Inlåst och Plastikkirurgerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0