Män som hatar kvinnor

DATE 2009-10-26 TIME 22:36:36

äntligen ska jag få se den :) ska kolla på den med eller utan Linus har jag bestämmt nu. eftersom Linus inte tycker om svenska filmer, de gör mig så irriterad när han säger " jag gillar ju inte svenska filmer har jag sagt" jaha "och?" tänker jag då. Jag hatar negativ inställning! Bara för att du inte tycker om wallander filmerna så betyder de inte att ALLA svenska filmer är kassa? 'män som hatar kvinnor' har fått väldigt bra betyg. Vill du inte se filmen så fine! jag älskar dig ändå. men sitt där och hata alla svenska filmer om de får dig att må bättre :) att lägga ner energi på att hata filmer är verkligen så onödigt. De finns värre saker i världen som. t.ex pedofiler, våldtäcksmän, krig, svältande barn osv. de är saker som man ska lägga ner energi på för de är sånt som gör skillnad!

haha jaja lite överdrivet kanske. men nu blir de min första "Jag dissar" och jag dissar ALLA människor som går omkring med töntiga åsikter. Allt från "jag hatar alla svenska filmer" till "nazister". FET DISS PÅ ER. finns som sagt viktigare grejjer att slösa energi på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0