Måste sova snart

DATE 2009-10-30 TIME 02:16:00

jappjapp :) Imorgon skulle jag egentligen till Uddevalla klockan 11.00 för att morfars urnsättning är då. Men mamma sa innan att jag inte behövde följa med eftersom inga andra "barn" skulle med (mina kusiner dårå). Så jag sa att jag stannar hemma och de blir nog bäst så! Ska ju träffa Bengt vid 13.00 och jag vet att jag aldrig hade orkat göra de efter urnsättningen pga. att jag måste gå upp klockan 09.00. Jag och Linus har fått in en väldigt dålig dygnsrytm, vi brukar inte somna förens runt 06.00 på morgonen ;/ Men nu kan jag iallafall gå upp klockan 11.00 imorgon, så de är skönt.

Bengt och jag ska ta hans husbil till Överby (hans fru har bilen) imorgon, vi tänkte fika och sådär. Jag ska köpa present till Linus också, de får jag bara inte glömma! Sen så kommer vi säkert gå runt i andra affärer med.. Jag får se om jag hittar något i min smak. Vet iaf att jag ska köpa något på Kicks för jag har 137kr på ett gamalt presentkort där! tänkte också kolla efter något att ha på mig på lördag, de är ju ändå haloween då. Inte för att jag tänker klä ut mig, känner mig för gamal för de haha, men man känner sig ju alltid finast i nya kläder oavsett om de är ett par jeans eller partyklänning. Någonting nytt vill jag ha! Ska tänka positivt för då får jag inte lika mycket ångest imorgon när jag ska prova kläder.

Om en stund ska jag lägga mig, måste bara försöka övertyga herrn i stolen att han med ska göra de ( har jätte svårt att somna utan han).

Godnatt och sovgott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0