Min nya plattång

DATE 2009-10-08 TIME 16:26:59

Igår när var jag, mormor, mamma och Robin på Överby, hittade jag denna skönheten!


Rosa plattång från OBH nordica, 249 på SIBA

Såå himla söt och så himla liten! Testade den det första jag gjorde när jag kom hem. Man kan ju tro att den ska vara jobbig att plattahåret med om man har långt och mycket hår (som jag har) men de är helt tvärtom faktiskt, de kanske tar 3 minuter längre tid eller något, men de är de ju värt :D Man ska ju egentligen inte ta så stora slingor hår när man plattar det ändå så denna är perfekt!

Eftersom att de är ganska svårt att uppskatta hur liten den faktisk är så lägger jag in två bilder där man ser ungefär :)





Jag är super nöjd med den :)) hooohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0