Mmmh Marabou!

DATE 2009-10-24 TIME 15:15:09

Vaknade för 30 minuter sen av Joy som kom in och frågade om Linus kunde köra han och en kompis till bion.  Nu har Linus och Joy åkt för att hämta upp Joys kompis och sen följer Linus med dom in på bion och hjälper dom fixa sina biljetter och så. Linus ska fika, undertiden bion är, i stan med sin mamma.

Jag själv då? jag ska inte göra någonting. Ligga i sängen framför datorn som alla andra dagar. Kanske jag ska passa på att städa här inne nu när jag är själv, blir alltid lättare att koncentrera sig på städningen om man är själv tycker jag! Mamma kom nyss in med hela 4 bitar Marabou till mig, bra Rebecca.. smart att börja dagen med godis.

Nu ska jag göra ett nytt försök till att lägga in bilderna på morfars begravning. Dom hamnar i inlägget under detta, om någon skulle vilja se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0