Nattinatti!

DATE 2009-10-09 TIME 01:22:21

Alldeles strax ska jag lägga mig och sova, ska ju faktiskt upp väldigt tidigt i morgon (idag). Har tid hos frissan klockan 12.30 så jag får iallafall gå upp typ 10.30. Ska bli så spännande och se hur kort hår jag kommer att få eftersom jag ska säga att hon ska ta ALLT som är slitet, till och med jag vet, som inte är någon hårexpert, att mitt hår är väldigt slitet, torrt och skört! Nu när jag tänker efter så har jag inte klippt mig sen nästan ett år tillbaka ;/ och då bad jag henne att bara toppa fast att de var as slitet redan då!

Funderar även på att köpa ett paket med hårfärg :) eftersom jag redan fått en ganska tydlig utväxt + att den svarta färgen släpper fort för att jag fönar och plattar håret i princip efter varje gång jag duschar! not good. Kanske även ska passa på att köpa en flaska L'Oréal STUDIO LINE HOT straight pump. Den är speciellt bra för att skydda håret mot värmen från hårtorken och plattången! Om den inte finns på Lindex får jag helt enkelt köpa någon annan!



Jaja nog om mitt hår, så intressant är det faktiskt inte. Får se om jag kanske tar någon före-&-efter bild i morgon, tror nog ikke jag orkar hehe. Men under kan ju ske!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0