Nu är jag lugn

DATE 2009-10-29 TIME 17:38:29

Finns inget värre än när man är så sur så att man skakar, de var jag nyss. Stackars Linus var jag oxå jätte tyken mot.

Efter att jag skrev de förra inlägget, var de antingen NÅGON (anette) eller mamma själv som vart inne på min blogg och läst de jag skrev. Jag visste ju att mama skulle bli förbannad om hon såg de, de är de som stör mig så mycket med att ha besökare på ens blogg. Jag vill inte sätta lösenord på den heller för vissa personer vill jag ju att dom ska kunna kolla i den. Får kanske skaffa lösenordsskyddade inlägg, för ibland vill jag kunna skriva ut mina känslor utan massa tjaffs runt omkring.

Fixade så att bakgrunden och headern blev lite ljusare och så att inte skuggorna blev så mörka med :) Nu är maten klar men eftersom jag inte får bo hemma eller äta av mammas mat så har jag ingen aning om varför hon sa att de var mat till mig. Äter minsta möjliga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0