Nu ska jag lägga mig

DATE 2009-10-18 TIME 03:27:10

alldeles själv i sängen... Linus spelar Cs, men han kryper nog snart ner i sängen han också. gissar jag :)

Får hoppas att jag vaknar upp lite bekvämare än vad jag gjorde idag. puuuh vilken mensvärk och mådde så illa så jag nästan spydde. Har inte kunnat äta en endaste liten mat bit idag tack vare det. och tro mig när jag säger att såhär ont har jag inte haft på år!! ska snart ta mig en ibumetin till. fy helvete rent ut sagt, de känns som knivar i mig just nu.

Ska även tillägga att Foki verkligen var värd dom tre priserna
som "Åretsblogg" "Årets mest originella blogg" och "Årets nykomling".. Fast hoppades ändå någonstanns att Kenza skulle vinna "Årets blogg"

Godnatt hoppas att ni sovergott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0