Sen natt eller tidig morgon

DATE 2009-10-21 TIME 06:09:41

tror jag har hittat "min stil" gällande kläder. har gillat stilen lääänge men kan INTE använda den pga. mina bröst. Mina bröst känns nu som den stora (haha minst sagt stora är dom!) tjuven i mitt välmående. jag avskyr mina tuttar, verkligen avskyr!! Dom hindrar mig i precis allt, vill ha en op nu. dirr dirr dirrdirrdirrDIRR! Jag har också hittat underbara onlineshoppar med grymma kläder.

Nu ska vi gå och lägga oss, blir bara sämre och sämre med att komma i säng i tid. Mamma hörde jag nyss i köket, nu ska hon upp och jobba. Fan va jag önskar att de var anledningen till att jag var uppe nu, att jag hade ett jobb..

Godnatt/godmorgon på er och ja önskar er alla en riktigt riktigt (god jul) grym dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0