Ser absolut ingenting!

DATE 2009-10-11 TIME 03:58:05

När jag suttit vid tv.n och datorn precis hela dagen så ser jag ingenting till slut. Nu har jag sett suddigt så länge och därmed suttit och spänt ansiktet i någon timme så att jag har sån huvudvärk så jag nästan kräks :( och nej jag behöver inte glasögon!! JAG VET att jag inte behöver de.. Inte för att de är fel på glasögon, men jag vet att jag inte behöver de bara, har gjort massa syntester under åren och dom har alltid vart perfekta! + att pappa behöver bara läsglasögon och de är för att han kommit upp i den åldern då man oftas behöver de! och mamma är helt synfelsfri!! Jag har inte glasögongener så det så!! och inga andra konstiga gener heller för den delen. Familjen perfekt kan man nästan kalla oss :) HAHA ne nu skojja jag allt.. shit vad jag är trött (därför att jag skriver så svammligt hih).

Förresten fan va sur jag va innan när vi kollade på fotbollen..
Sverige hade 10cm otur hela tiden!! Först stog Henke Larsson 10cm i offside när han gjorde mål!! STÖRANDE! och andra gången var Zlatan och bollen knappt 1cm utanför kort-linjen och efter de blev de mål men bort dömt!! JÄVLA DOMMARE! elr ja inte hans fel att dom stod fel, men han gick på varenda filmning dansk-skallarna gjorde.. En liten touch och dom kastade sig och låg och lipade som bäbisar.. Tror att varje danskspelare låg minst 3 ggr och lipa på plan! 15-10 minuter innan sista halvleken var slut gjorde dom mål iallafall,vad ska man säga?.. Klart att våra gubbar blev stressade dom hade la ca 15min med tillägstiden inräknat att göra mål (två mål hade vart bäst för dom/oss) men de fixade dom inte! 1 - 0 till Danmark. Nu gäller de att Malta spöar Portugal på onsdag så att Portugal tappar poäng och vi vinner nästa match mot Albanien!

See for your selfs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0