Skadad för livet

DATE 2009-10-29 TIME 01:01:00

Jag ska aldrig i hela mitt liv se på The grudge filmerna igen!! Efter första gången jag såg 1.an lovade jag mig själv att aldrig se den igen. Sen kom 2.an och jag var så jävla sugen på att se den, de gick säkert ett år innan jag vågade.. Efter den lovade jag mig själv att aldrig se dom mer! och de var la ungefär ett år sen nu som 3.an kom ut. Idag lyckades jag kolla igenom hela filmen, okej jag erkänner blundade och höll för öronen så fort de blev något läskigt. nu ska jag aldrig, ALDRIG se någon av dom igen!!

sjukt hur man kan bli så rädd av en film. The grudge vet jag kommer vara med mig den dagen jag åker till Tokyo, de är en av mina drömmar att åka dit någon gång. När jag sover på hotellet kommer jag säkert ha The grudge i bakhuvudet hela tiden.. Därför kommer de nog ta ett tag innan jag åker dit. Måste förtränga alla hemskheter innan så jag inte skriker och springer iväg så fort jag ser en japansk unge ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0