Sleep tight

DATE 2009-10-23 TIME 01:11:13

Blev inte så bra uppdatering idag heller, lite tråkigt att jag inte kommer ha en susning om vad jag tänkte just idag om jag kommer kolla tillbaka på detta längre fram om ett halvår eller två. Fast just idag har den mesta fokusen eller mina tankar har mest varit på Morfar...

Har precis kollat klart de tredje programet av Plastikkirurgerna.
Tycker att de kan vara bra att kolla på sånna program och se hur de går till med tanke på att jag förhoppningsvis inom ett år kommer att ligga på bordet själv och blir opererad. Fast jag blir lite avskräckt för de ser så jävla äckligt ut inuti kroppen! Hur vackra vi än är på utsidan så är de insidan som räknas och där är vi allihopa lika jävla äckliga! haha :) skojja! not..

However.. nu ska vi sova, ska upp klockan 08.00 i morgon.
om jag kommer uppdatera något innan jag åker på begravningen märker vi. Sov så gott nu :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0