Still awake..

DATE 2009-10-15 TIME 01:54:24

Jag är så jävla rädd, sjukt rädd. Har till och med tänkt tanken att jag inte ska gå dit i morgon och säga att jag brytit benet eller någonting. Jag vill men jag vill inte, fan fan fan!! Känner mig inte redo, men kan ju inte sitta här och vänta och missa chanser för att jag inte känner mig redo ? de låter ju helt absurt. Jag får helt enkelt bli redo och jag har ju ingenting att förlora på de. Jag har inget nu (jobb alltså) och om jag inte får detta har jag ju inte förlorat något, eller ja ingenting blir ju sämre. Förutom mitt självförtroende kanske ;/ Känner mig helt snurrig i huvudet, ena stunden känner jag mig helt lost och andra stunden att jag verkligen vill ha jobb (pengar). Även om detta verkligen inte är de jobbet jag själv hade placerat mig i om jag skulle väla inom någon kategori vart mitt första jobb skulla vara.... JAJA sluta nu Becca!, helvete, allt blir bra :)

























Nu ska jag spela några rundor 'Jewel puzzel' på Fb och sen försöka att få Linus med mig i säng så jag (vi) kommer upp i tid i morgon (Linus får följa med och stå utanför och vänta på mig medans jag är inne, vågar fan inte själv haha)

hörs i morgon, nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0