Svin trött

DATE 2009-10-20 TIME 04:43:26

Ligger här och gäspar stort samtidigt som mina ögon fylls med tårar. Har sett klart Saw 4 nu, och Linus har sett klart på Bleach. dags för oss att krypa ner och mysa (sova) hela natten lång! finns tammejfan inget bättre... inget bättre än att ligga brevid han och känna hans varma kropp, på något sätt lyckas vi alltid att turas om i sömnen om vem som ska hålla om vem, om jag vänder mig så lägger han sig och håller om mig och när han vill vända sida så följer jag efter och håller om honom! När vi håller på att vakna så rör vi oss alltid extra mycket och blir oftast att vi vaknar med våra ansikten in gosade i varandra.

Godnatt och sovgott för det ska jag definitivt göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0