Vaknat på helt rätt sida :)

DATE 2009-10-10 TIME 14:17:19

Känner mig as glad idag, och de är super skönt! Vaknade av att Mamma, Jeppe och Joy gjorde frukost och de känndes så himla skönt att alla är tillsammans och hemma på en lördagsmorgon! :) De tog inte lång tid för Robin att också ta sig ut ur sitt rum.. Jag, Robin och Joy har suttit och spelat Harry Potter 6 på Wii, alla med ett stort varmt täcke runt sig. Jeppe stack iväg på fotbollsmatch (tror att de var något kval till pojk-allsvenskan) Mamma har åkt dit nu med och ska hejja på!

Jag får se vad jag ska hitta på! Jag tror att de lutar åt att gå in i duchen, man känner sig ju så mycket piggare efter man duchat nu när man är lite krasslig i kroppen. Jag vill ju så gärna prova värmeskyddet jag köpte igår. De står att man ska få så lent hår av den :) och de finns väl inget bättre än när håret är nytvättat och lent? ;) Ser här att jag behöver städa mitt rum, kanske bättre att göra det innan egentligen. Byta sängkläder och dammsuga är iallafall måsten!! Söka några jobb ska jag också försöka hinna med innan dagen är slut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0