090903

DATE 2009-09-03 TIME 17:40:13

Jag får vell köra en snabb genomgång av denna ovanligt aktiva dag ;) Började med att jag vaknade 09.00 av alarmet som ringde, jag gick och dushade, sminkade mig, torkade/plattade håret, klädde på mig osv. Bengt hämtade upp mig vid 11.00 så åkte vi ut till Siba och gick runt och kollade i lite affärer, fikade och babblade massa som vanligt! :) vid 13.00 åkte vi hem til han en snabbis, sen ringde jag Linn så Bengt körde ner mig till stan och så hämtade vi Linn och så körde han oss till BirgerSjöberg.

Vi gick till Industri och hälsade på alla! Göran och Gunnel (mina gamla lärare) blev jätte glada av att se mig så tog dom med mig in på lärarrummet så pratade vi lite om vad jag ska göra nu i livet och sådär! Så fick jag skriva på kortet som dom på industri ska skicka till Johannes! jag skrev typ "Jag tänker på dig!/Rebecca<3". Sen gick jag Norrback, Linn, Sven (som med hälsade på där), Fredrik, Robin och Calle och satte oss i cafeterian och bara satt och tjötade.

Sen ringde jag Linus men han svarade inte så ringde jag Stampe (anade att dom var med varandra) så kom dom och hämtade mig och Sven. Jonas satt med i bilen :) Så körde vi hem Sven och så drog vi andra till McDonalds (jag käkade bara en halv cheesburgare, duktiga jag!) Efter dom käkat klart drog vi till Vänersborg igen och lämnade av Jonas, så åkte vi hem till Stampe och hämtade hans dator.

Just nu: sitter Linus, jag och Stampe hemma hos Linus och "lanar", vatten på lan ska de vara :)


Stampe och jag just nu!

xoxo Becca




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0