1 September 2009

DATE 2009-09-01 TIME 21:11:03

11 Underbara månader med Linus idag! känns helt ofattbart att det om en månad gått ett helt år! Kan inte beskriva den lyckan och glädjen i mitt bröst! Jag har alltid trott att, när man vart tillsammans med någon såhär länge så måste ju känslorna svalna, att det inte är samma grejj som i början! Nu när jag fått uppleva det själv så har jag bara en förklaring till varför jag trodde så och den förklaringen är att jag aldrig i hela mitt liv upplevt kärlek innan! Detta måste vara den känslan som alla skriver om, den gränslösa kärleken!

Jag tycker inte om att tänka "att det kanske inte håller förevigt" för de gör mig depprimerad redan nu att tänka att jag någon gång senare i livet kanske måste ge upp allt detta som vi byggt upp tillsammans, så därför riktar jag mina tankar och handlingar till precis just här och nu, bara jag har dig nu Linus så vet jag att allt kommer gå bra! och så tänker jag varje dag. Att göra det bästa av varje dag vi tillbringar tillsammans.

Jag önskar innerligt varje dag att jag kan få ett jobb, så jag kan få pengar. Med de menar jag inte att pengar skulle göra vårat förhållande bättre, men jag menar att de skulle vara oslagbart att få flytta med dig, bygga upp ett hem tillsammans, att få växa som människa brevid dig och tillsammans med dig!

För du är verkligen den vackraste människan på jorden, tro mig! När du håller om mig, när du kysser mig, när du tar på mig så bara vet jag att du, Linus Ted Alexander Sandberg, är den personen som jag sökt i alla år! Jag älskar dig över hela mitt hjärta nu och för all framtid!<3

Kommentarer
Postat av: Leia

Jag är fortfarande lika kär i min kille efter över 3 år tillsammans. :D

2009-09-01 @ 21:39:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0