Äntligen hihih

DATE 2009-09-14 TIME 22:14:46

Mamma ringde mig och berättade att jag fått hem en lapp från soc med beslutet i och de var beviljat! WOOHO.. Så stog de att jag skulle lämna in pappet jag fick när jag var där sist så skulle pengarna för augusti/september komma in på kontot.. Visste inte att jag skulle få för två månader! haha. Ska ju ge mamma 1000 kronor i månaden och de är helt okej summa. Trodde faktikst att jag skulle betala mer pengar..

jaja nu får jag komma till saken. Efter att mamma lagt på så tog jag min internet-dosa och loggade in på swedbank för att kolla om pengarna kanske hade kommit in! och de visade sig att dom har kommit in :D dock låg jag -78 på kontot..  Såg även att pengarna sattes in den 10.de alltså har jag gått i nästan 5 dagar med 6000 på kontot utan att veta om de haha!




xoxo Glada Becca!

Kommentarer
Postat av: fia

vad behöver du göra för att få dom pengarna? :p

2009-09-15 @ 13:12:45
URL: http://diarybyfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0