Äre fest eller?

DATE 2009-09-11 TIME 18:09:28

vaknade klockan 15.00 typ. Pratade med Linn<3 på msn och efter mkt om och men så bestämde jag mig för att festa med dom ikväll trots att jag ska upp och jobba klockan 10.00 i morgon! Jag ringde mamma och hon var jätte upprörd eftersom att hon vart hos morfar idag med mormor på Näl och hälsat på! han fick diagnosen idag, och de ser verkligen inte bra ut :'( <3 ÄLSKAR DIG MORFAR! var stark..

Jag fick springa bort och möta mamma, Robin, Simon och Molly vid Lidl. Sen åkte vi hem.. jag duschade och sminkade mig, med rosa/lila ögonskugga. Blev väldigt fint, fast vet inte om just jag passar i de.. Övervägde att sminka om mig nyss och sätta silver/grå/svart ögonskuga istället men sket i det!

Nu sitter jag och dricker en öl och väntar på min finaste pojkvän
som ska kommer med min hårspray som jag glömde hos han tidigare idag! Han ska köra Marijana till Gbg och hämta hennes kille.. Tur som jag hade så hade dom inte lämnat Vänersborg! När jag fått den ska jag ringe Bosse och så får han köra in mig till stan, hoppas på en rolig kväll!

xoxo Becca

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en trevlig helg :)!

2009-09-12 @ 22:44:33
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0