Blablabla

DATE 2009-09-28 TIME 19:52:47

Inte haft lust att blogga alls, eller jo de har jag vell men har inte orkat ta tummen ur och göra de. Nu får de bli ett hastigt inlägg.

Igår: Bengt kom och hämtade mig och Linus klocknan 19.30 typ. Vi åkte hem till mig, köpte pizza och så låg vi och kollade på Family guy hela kvällen och jag sydde mitt löshår samtidigt, orkade inte sy allt.

Idag: Vaknade på tok försent eftersom jag skulle till soc. Linus och jag duschade. Linus mamma kom och hämtade han och jag sminkade mig och sånt där och sen satte jag mig och sydde klart löshåret. Nu ska de bara klippas sen är de klart för användning :) Just nu är jag stressad till tusen!! Linus kommer om en halvtimme så ska vi kopiera hans soc-lapp så jag med får en. Så ska vi in till stan, lämna lappen i soc's brevlåda och sen åka hem till Stampe igen!


jag idag            Molly idag

Haha fyfan va jag ser ut. Ser helt tillgjord ut ;S Molly är iaf söt <3

Nu ska jag stressa vidare, ha en grym kväll!

Kommentarer
Postat av: JenU*

Shit vad fin bild :)

2009-09-29 @ 21:24:16
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0