Drastiskt flyr vi fältet

DATE 2009-09-16 TIME 17:37:31

De började typ i morse. Linus fick cp-ryck för hans mamma hade tagit bort modemet och gömt de.. efter en stund hittade han de och lugnade ner sig. Nu kom hans mamma hem nyss och innan hon gick drog hon ur internetet, när Linus märkte de blev han galen och kastade tangentbordet som gjorde två svart märken i väggen och tog chips påsen JAG KÖPTE igår till han och hällde ut allt på golvet i vardagsrummet! suck..

Nu är han i duschen och när han är klar ska han packa ihop sin dator och dra iväg. Köra hem mig först förhoppningsvis, blir krångligt i morgon för mig nu för att jag ska till Ann-Sofie på ungdoms-psyk.. Får la försöka ta mig dit på något sätt..

xoxo Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0