En vecka sen idag :'/

DATE 2009-09-26 TIME 18:54:32

Är fortfarande hos Stampe och de är precis som de vart alla andra dagar :P vi sitter vid varsin dator, dom babblar cabal-språk som jag inte fattar ett ord av och jag spelar på jesper.nu

Idag kanske jag kan ta och sy löshåret :)) men tror inte blir av idag heller. Nu börjar de bli mörkt ute och här inne i stugan ser man ingenting för Stampes taklampor är sönder och vi har bara en liten lampa som lyser upp ca 5% av rummet haha.

Tänker mycket på morfar, inatt började jag gråta, men Linus tröstade mig<3 Vill inte förstå och kan inte förstå. De kommer vell kännas extra mycket på alla speciella dagar, som födelsedagar och julafton när de nu mera bara kommer stå "önskar mormor"....   :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0