Får inte somna

DATE 2009-09-29 TIME 05:43:21

Hade egentligen tänkt att sjukanmäla mig i morgon för att slippa mötet som jag ska på, men de går inte nu. För att Bengt ringer klockan 22.00 precis när jag gått av bussen i Frändefors och säger att jag ska jobba hos han i morgon. JAG VILL VERKLIGEN INTE! o de är inte de att jag inte vill vara med Bengt, men jag orkar inte jobba. Så störande att han ringer så sent och säger de eftersom jag antog att jag inte skulle jobba för att han inte ringde tidigare. Irriterad av tanken att jag åkte hit helt i onödan och slösade 30kr (mkt små pengar blir stora pengar i slutet) på bussen hit när jag måste ta bussen till stan i morgon och sen tillbaka på kvällen igen och när jag ska hem på torsdag eller fredag betala ytterligare 30kr och de är 120kr på buss helt i onödan när de egentligen bara kunde varit hälften alltså 60kr... Dom pengarna hade jag kunnat använda till annat, som att sola solarium som jag hade tänkt att göra och de är nästan 30 minuter soltid! 1 ½ cigg paket är 60kr också värt, och cigg behöver jag ju alltid ha! baaaaah.

Funderar på att ringa Bengt klockan 9-10 och säga att jag inte vill, även om jag tjatade som fan på han innan för att slippa. Men då var jag så förvånad och hann inte tänka igenom de så jag sa bara okej och inte orkade tjabba emot. Tycker han en sak då är det så helt enkelt tills att man kommer med ett bra mot-argument. Att man inte vill eller inte orkar är ingen anledning enligt han förstår ni :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0