Farmville!

DATE 2009-09-19 TIME 17:29:23

Är helt beroende nu hah! sitter och spelar som fan! Om circa 5 minuter måste jag skörda mina potatisar! Måste bara berätta om igår, de var lite knäppt! Jag såg att en ko hade kommit till Carros farm och så ville hon att någon skulle adoptera den! så jag gjorde det. Efter ca. 15 minuter gick jag ut och rökte så sa jag till Stampe och Linus "kolla vad stjärn-klart de är ute" och så stängde jag dörren och kollade upp mot nattskyn igen så kom de ett stärnfall! Så öppnade jag dörren och sa "JAG SÅG ETT STJÄRNFALL!! Jag önskar mig inte en ko på farmville!" när jag rökat klart och gick in för att spela igen så såg jag att jag hade fått en present på farmville av Sanna och så kollade jag vad de var och så hade jag fått en GRIS :D hahah!

Om ni inte spelar farmville så gör de! så jäkla roligt är de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0