Finally home!

DATE 2009-09-15 TIME 18:06:54

Hohooo vart en låång dag, suttit på Bengts gräs matta i 5-6 timmar och oljat alla hans trädgårdsmöbler + golv. De var la ungefär 11 olika grejjer att olja in. Är helt slut i armen haha.. Snart har jag betalat av skulden på 1000:- har jobbat ihop 720:- nu. Ska jobba på torsdag med så är de klart :)





efter vi jobbade klart åkte vi till Siba en snabbis, skulle kolla om min jag kunde få en låne telefon eftersom min är på lagning och dom hade ingen när vi lämnade in den sist! men de hade dom inte, inte till 3 iallafall ;/ MEN jag fick iaf köpt mig 3par nya trosor från Ginatricot! :)


dom köpte jag och vita likadana som dom svarta




xoxo Becca



Kommentarer
Postat av: fia

okej! :) så du måste alltså ha kontakt med af och gå dit på möten och så? det jag tänkte, för jag fick ju sov bidrag men var tvungen att gå till slussen typ varenda dag och det pallade jag inte :p

2009-09-15 @ 19:28:47
URL: http://diarybyfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0