Trött på mitt hååår

DATE 2009-09-27 TIME 02:38:00

Är så jäkla trött på mitt hår så jag spyr! Ska beställa tid hos ,tändläkaren hållde jag på att skriva, frisören :) Vill ha bruna/blonda slingor i mitt hår och jag vill ha massa små slingor i olika nyanser :) kanske blir svårt att få löshåret likadant iofs :/ kanske bättre att göra de hemma trots allt. Men klippa mig måste jag! Innan så skickade jag ett mejl till stället jag köpte hårförlägningen på och frågade om de går att färga håret. De borde ju gå eftersom de är äkta men med tanke på att de är så billigt så är de säkert blandat syntet i de! jaja.. fast egentligen tycker jag de är as snyggt med svart hår.. Borde börja sola shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0