Första "delarna" fick jag !

DATE 2009-09-16 TIME 23:20:06

Yäääy hihi jag vann, jag la högst bud. 90:- inklusiva frakt. Det skulle kostat i affär 180:- så de blev som en 50% rabatt och de kommer rätt ner i brevlådan så jag slipper betala tåg för att åka och köpa grejjerna! :) Hoppas bara att han är en seriös säljare :O men han hade fått bra omdöme så de blir säkert bra med detta! Nu måste jag ju vinna själva "huvud delen" i mogon annars blir de inte lätt att få de att funka ;)

På tal om "shopping" så ska jag, Linus och Stampe åka och shoppa på fredag förmodligen. Ååh vad jag längtar!

nu blir de nog ett eller två avsnitt Family guy sen ska jag krypa undertäcket!
godnatt, sovgott!! xoxo Becca

Kommentarer
Postat av: fia

rätt åt honom! FYFAN vad rädd jag var, värsta någonging :'( buhuuuuu

2009-09-17 @ 11:17:22
URL: http://diarybyfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0