Framtids grubbel!

DATE 2009-09-09 TIME 16:36:28

Nu har vi kommit tillbaka från banken! Nu har jag fixat internetbanken och telefonbanken!


Min nya Internet-dosa :)


Det var verkligen på tiden. Innan jag inte riktigt velat ha det pga. att jag verkligen hatar att växa upp! Det är sant, jag vill vara liten föralltid. Men nu har jag nog verkligen börjat ta in det på riktigt att jag är 19 år! Tänk 19 år?!? helt sjukt ju, känner mig så gamal, nu har jag levt nästan 1/4 av mitt liv.. Det är jobbigt att börja ta ansvar för mig själv, jävligt jobbigt att inse att de är typ nu eller aldrig. Att komma på vad jag egentligen vill göra resterande 40-50 år innan pensionen och jag har inte en susning om vad jag gillar att göra! Jag gillar datorer, jag gillar smink, jag gillar djur oh jag vill rädda världen? Men jag har varken utbildning till det ena eller det andra! Tanken på att jag måste sätta mig bakom skolbänken igen gör mig nästan illamående... Suck :/

xoxo Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0