Godnatt tror jag !

DATE 2009-09-10 TIME 23:08:38

Linus har redan somnat så sött här hah! ska fråga han om vi ska lägga oss eller om han bara ska vila en stund! hoppas att vi ska sova, så vi kan vända tillbaka lite på dygnet! ska ju upp och jobba hos Bengt klockan 10.00 på lördag så de vore ju bra om jag somnar i god tid i morgon :)



23.17 update:
Ne vi skulle inte sova :/ hah<3

Jag: Linus ska vi sova?
Linus: (skakar på huvet)
Jag: Okej, men du kommer ju inte kunna somna
förens jätte sent om du ska sova en stund nu?
Linus: (skakar på huvet)
Jag: När ska jag säga till dig då?
Linus: 20 minuter

Jag får väl kolla på ett avsnitt av Heroes så länge och smygtitta på han :D så sööt!

xoxo Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0