Hallå i stugan!

DATE 2009-09-16 TIME 15:13:50

Vart på arbetsförmedligen idag och de gick jätte bra. Visste däremot inte att de skulle vara 20 stycken till på samma möte haha, men alla sitter ju i samma skit som jag.. Eller ah samma sits, att dom sökt socialbidrag och sådär.. Sofia Axelsson, Dennis Björn, Emran Murina och Julia Andersson var där som jag känner :P skönt att de var någon man kunde prata med haha! jaja får se hur allt slutar. Men när jag satt där så kände jag verkligen att detta är inte min grejj, att gå på soc sitta på sånna hära möten. Jag vill ju ut i världen träffa nya människor och tjäna mina egna pengar. Inte sitta i denna skit-stad med alla idioter och ryktes-spridning och mest av allt slippa socbidrag :/ jaja men min tid kommer också någon gång :) hoppas jag!


Sen ja vad händer dårå? Linus sa innan att vi kunde åka till överby om jag ville, när hans mamma kommit hem och Linus kan ta bilen! Vet inte om jag känner mig så shopping sugen idag.. Kännde mig sjukt shopping sugen igår när jag var där men Bengt ville hem för han hade andra saker för sig :P synd..

Det finns helt underbara kläder och accessorarer på Gina nu! synd bara att jag har så stora bröst så ungefär 90% av alla kläderna sitter fult på mig ;/ jaja haha. Har iaf kommit på att om jag vill ha en oversiza skjorta och en lång stickad så kan jag ju ha ett skärp i midjan så ser jag inte så vansinigt fet ut (pga brösten) plus att de är så snyggt med nitskärp! :) Är gött sugen på lack-leggins med :D och Converse skor.. fast jag tycker de känns lite sådär att köpa Converse bara för att dom kostar 700:- och man kan få 3 par skor för samma pris (om inte billigare) på skopunkten.. För dom har ju alltid de erbjudantet att om man köper tre par skor så får man de billigaste paret gratis! + att converse känns lite sent att använda. Jag menar betala 700:- för ett par skor som jag bara kan använda i 2 månader innan de blir vinter och snö! fast dom är ju sååå snygga ^^ ! Vill även köpa ett läppstift ? hah ja de är sant! jag har ju ett presentkort på kicks på typ 140:- HIHIIHIH!


hejdå :P nu ska jag ut och rööka ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0