Har egentligen inget att skriva

DATE 2009-09-04 TIME 17:32:24

ja så är de, har absolut inget att berätta egentligen, ändå skriver jag? Linus och Stampe bara spelar och jag börjar bli j*vligt trött på att bara sitta inne! Jag vill ha något att göra på dagarna, jobb/praktik eller vad som helst, bara någonting! Jag har ont i huvudet hela tiden för ja får ingen luft, frisk luft! dom ända gångerna jag får en gnutta är när jag går ut och röker men då är ju 90% av luften fylld med tjära, nikotin och annat bös!

Som det ser ut nu så ska jag och Stampe sitta här hemma hos Linus denna dag/kväll/natt tror jag, om vi får de :P Linus ska åka och jobba, klockan 21.00 himla bra tycker jag! så får iaf han något att göra :)

xoxo Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0