Helt underbar palett

DATE 2009-09-02 TIME 19:15:56

Denna paletten från Coastal Scents är helt gudomligt snygg. Den heter 88 warm palette!



Denna palett passar nämligen alla! Dens stora plus är att det tonas på ett sätt så att alla hudtoner kan bära majoriteten av nyanserna. Det är 42 matta färger och 46 skimrande/glittrande färger :) vad ska man säga? I'm in love!

Tyvärr har jag inte hittat den i Sverige så enda sättat är att köpa den från USA. där kostar den $24.95 som motsvarar ungefär 190kr + frakten som jag läste att den inte alls var så farligt hög. Det skulle lätt vara värt pengarna!

Så denna måste jag bara beställa så fort jag får några pengar :D


Kommentarer
Postat av: Leia

Jo!

Dagen har varit bra. :D

Vad gör du?

2009-09-02 @ 20:34:23
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: JenU♥

Åhh ge mej :)

2009-09-06 @ 19:59:36
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0