Hem kommen från Överby nu!

DATE 2009-09-05 TIME 16:38:58

Mini kom och häntade mig 15.15 typ, så åkte vi till siba! Först gick vi till Kicks där köpte jag med massa godsaker :D fick de 120:- billigare för att hon i kassan glömmde ta betalt för en sak :D perfekt hah! När vi skulle gå till bilen igen som vi ställde i parkeringshuset så var de total översvämming mellan Sibahuset och Etage haha gick inte att gå över ! helt sinnes..

översvämmningen!

 

Detta fick jag med mig hem :)
Foundation: 149:-
Primer till ansiktet: 110:-
base cover: 120:-
Hårspray: 45:-
Örhängen guld: 59:-

 

Nu ska jag gå och duscha igen! haha och börja sminka mig och göra mig i ordning inför kvällen ! :)

 

xoxo Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0