Hemkommen från paradiset!

DATE 2009-09-18 TIME 21:06:20

Linus och Stampe hämtade mig 16.00 ungefär så åkte vi ut till överby, först var jag på super dåligt humör och hittade ingenting.. Men efter typ en timme gick de över och 1200:- försvann.. så fort! haha Lägger in bilder på de jag köpte :)


Dom är beigare i verkligheten, Jeans leggins Ginatricot 199:-


Vit halsduk utan ändar, super mysig! Ginatricot 149:-



Vitt bas Linne, Ginatricot 99:-


skinnimitation stövlar med jätte snygga detaljer, Skopunkten 399:-


Svarta boots med kedje-detalj, Skopunkten 299:-


Fake converse vita, Skopunkten GRATIS på köpet!

 

Är verkligen nöjd med dagen shopping, jag köte även lite örhängen och så från Gina men har tyvärr hittar ingen bild så dem kan jag inte visa! dom kostade 79:- och 89:- så de blev ungefär 1200:- alltsammans! Måste ju köpa någon mer tröjja, stickad helst, som jag kan ha under vintern och funderar på vanliga svarta leggins också :)

Nu sitter vi hemma hos Stampe! vi har också vart borta på pizzan och käkat en familjepizza tillsammans :) nu är jag mätt och belåten!

xoxo Becca



Kommentarer
Postat av: Jenny

snygga saker! :)

2009-09-19 @ 12:32:30
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0