Hemma hos Stampe igen

DATE 2009-09-24 TIME 16:27:56

Sådär kom tillbaka för ca. 40 minuter sen :) de gick jätte bra att gå, men jag förstår inte varför de var så många bilar som tutade på mig ? kanske för att jag gick på fel sida av vägen? men de vore ju lite konstigt att 5-6 bilar tutade på mig för de.. En sak som är säker är att jag aldrig i hela mitt liv ska GÅ dit igen. Sjukt tråkigt och jag har jätte ont i öronen för att de blåste så sjuukt mycket! Fick iaf köpt mig tamponger och ciggaretter.

Egentligen känns det som att jag måste hem. Här kan jag ju inte sitta hela livet. Måste verkligen börja ta tag i saker! Jag vet att jag har massa möten inom 2 veckors tid, men jag har inte en blekaste aning om när eller vart jag ska på mötena ;/ och helt ärligt, vet jag inte om jag bryr mig så mycket heller även fast jag känner att jag måste och borde bry mig.. MÅÅÅÅSTE lämna in en lappar till soc med så att jag kan få pengar för oktober.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0