Heroes Season 3

DATE 2009-09-09 TIME 01:31:36


Jag trodde att jag redan hade sett den säsongen, men nej så fel jag hade! :) Jag satt ju och tankade hem alla avsnitt som kommit ut för ungeför ett år sen! men de visade sig att jag bara sett säsong 1 och 2 så nu sitter jag och kollar på en hemsida där man kan se hela säsong 3 online :) För jag orkar inte kolla denna säsongen på Tv.n heller de tar ju sån himla tid, när man skulle kunna se hela säsongen under 24 timmar + plus att jag läste att säsong 4.a kommer ut nu i september i USA så de är inte länge till, tills den också finns tillgänglig på vårat älskade internet<3

Kommentarer
Postat av: Fidde

Meh vart kan man se dem? Har inte heller sett säsong 3 :P

2009-09-09 @ 14:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0