HOHO 1 timme kvar!

DATE 2009-09-17 TIME 21:00:59

snart vinner jag resten av skiten :D De högtsa budet (mitt bud) ligger på 16:- och jag är villig att buda ända upp till 500:- så jag tror nog att jag vinner! mihihi!

kanske ska berätta lite om dagen?

Imorse vakna jag klockan 07.00 första gången så gick jag upp och rökte och försökte somna om igen. Men de gick verkligen inte, jag slumrade till typ 1 timme mellan 10-11. Sen ringde min Linn<3 så pratade vi lite och sådär. Klockan 11.30 ringde mitt alarm på mobilen och jag gick och dushade sminkade mig satte upp håret i en toffs (Hästsvans är väldigt sällan man ser mig i).

12.45 kom Bengt och hämtade mig och körde mig till Ann-Sofie min psykolog så jag satt och prata med henne i lite drygt en timme. Bengt hämtade upp mig efter de och jag och han åkte ut till överby och hämtade mig älskade telefon som kommit hem från lagning hihi! råkade klämma den i bildörren för någon vecka sen (så typiskt mig)


bby <3


Sen bar de av hem till Bengt! jag satte igång direkt med jobbet. Först fick jag skrubba HELA deras entré/terass eller vad de nu heter!


entrén/terassen eller vad de hette


close up, FÖRE


close up, EFTER


och inte nog med de, jag fick olja in allt också! haha :P
rätt segt och ont i armarna fick jag! men helldre detta än att kratta gräs eller skotta grus som jag gjort innan ;D Nu har jag jobat av hela skulden med så nästa gång jag jobbar blir de plus i kassan :) och givetvis bjöd han på mat, nyttig mat!! När vi var klara åt vi en äppelpaj och vaniljsås som vanligt nästan haha! och medans vi väntade på att klockan skulle gå tills de var dags att gå ut till bussen för mig så spelade han lite nyckelharpa ! :)

 

 

Nu är jag iaf hemma och håller sten-koll på tradera! :D mååste bara vinna, så jäkla nice skulle de vara! :) jaja uppdaterar lite senare igen :)

 

xoxo Becca


Kommentarer
Postat av: Jessica Limont

Svar; förlåt för att jag är så sjukt seg på att svara.

Men för att svara på din kommentar-.. Ja det är riktigt kul, verkligen! tyvärr kunde ju inte jag vara där eftersom jag bor i sthlm och hade annat inplanerat, men det blev tydligen lyckat!

Ha det :)

2009-09-17 @ 22:11:17
URL: http://www.MrMrs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0