Nu börjar jag svammla också!

DATE 2009-09-04 TIME 18:54:21

mitt huvud verkligen bultar, nu är de ändrade planer också! Linus ska ha min dator inatt när han ska jobba. Jag ska antagligen hem och Stampe vet jag inte vad han ska göra ännu! jag ska iallafall ta de lungt. För i morgon, då blir de party! Usch vad segt de kommer bli i kväll om jag inte har datorn. Kommer ha abstinens haha!

Är verkligen i så himla behov av pengar! så himla tråkigt att inte kunna göra något. Blir helt galen snart, vad ska jag göra med mitt liv? Vill bara ha ett jobb, vilket som helst! Är de någon som har ett jobb över? nej såklart inte! BAAH!

Är jätte hungrig men vill inte äta! JAG VILL INTE! men jag vet att jag säkert kommer ta någonting ikväll ändå! säkert något jätte fett! Jag vill inte, vill inte, vill inte ha den fulaste o mest otränad kroppen på hela jorden :( Visst att Flowin är helt okej att träna, men de är inte ofta jag är hemma och jag vägrar ta med den och ställa mig på den mattan och träna framför Linus och inte någon annan heller för den delen! för de ser verkligen förjävligt ut! Flowin är mer styrke träning, men jag vill köra fettförbränning med, allstå springa på en maskin eller liknande, kondition! Jag vill gå ner i vikt, till ungefär 50 kilo, de är alltså 7 kilo som jag vill gå ner! Och mat kan jag inte laga så jag kan inte göra någon bra diet mat heller! + att vi oftast inte har sånna grejjer hemma! Typ sallad och gurka skulle jag vilja leva på! Läste någonstanns (på någonsblogg tror jag) att om man borstar tänderna när man känner sig sötsugen så försvinner suget! och det stämmer verkligen. Har borstat tänderna 2 gånger idag!

xoxo Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0