Känner mig riktigt bra!

DATE 2009-09-01 TIME 18:50:38

Linus följde med mig till skatteverket och banken innan, det gick jätte fort och lätt :) känner mig riktigt bra faktiskt! I morgon ska jag ju till Vårdcentralen och Soc, hoppas de med går bra! wooho, nu kanske det äntligen börjar hända lite i mitt liv! även fast de med soc känns lite sådär ;/ men vafan jag måste ju ha pengar så jag kan betala mamma annars har hon inte råd att ha mig hemma, hon får ju inget underhåll eller något alls nu för att jag bor hemma! sen är de ju inte fel med lite egna pengar för en gångs skull :)

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Tråkigt med soc men som sagt, man måste ju kunna leva!



/E

2009-09-01 @ 20:46:43
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0