Ligger på min vanliga plats..

DATE 2009-09-10 TIME 01:36:19

i sängen hemma hos Linus, jag har legat här hela dagen och kollat på 'Heroes'! Det går verkligen inte att sluta kolla när man börjat ^^  "Now I'm in, and can't get out"

Har en liten idé om hur min nya header ska se ut. Men har varken ork eller lust att börja grejja med den nu!

För att nu väntar ännu ett avsnitt av Heroes. Har tänkt att jag ska kolla på 'Gossip girls' när jag sett klart denna säsongen av Heroes. För att den fjärde säsongen börjar sändas i USA nu i september så jag tänkte att jag väntar in några program genom att se på GG så länge! I morgon kommer även ett nytt avsnitt av Naruto<3 ut! hihi.

xoxo Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0