Mera pilleri i designen

DATE 2009-09-08 TIME 19:29:59

De var faktiskt Linus idé redan från början, när jag skaffade den boxen med rullande bilder i, att jag skulle ha den på sidan. Men jag ville så gärna ha den mellan headern och innehållet så jag struntade i de (A. Nu tänkt jag bara testa mest för att jag är så himla uttråkad och ville sysselsätta mig med någonting, så jag ändrade om och testade såhär istället och de ser faktiskt nästan bättre ut! Tyckte själv att de såg så himla "kladdigt" ut när jag hade den där jag hade den innan, nu ser det inte lika kladdigt ut tycker jag :)

ska såklart grejja en ny header eftersom denna har ganska oskarpa bilder och de gillar jag inte! Funderar på att bara ha en vanlig bakgrundsfärg runt om bloggen för man kan göra roligare headers då.. Fast jag tror nog att jag ska ha denna bakgrunen ett tag till iaf. Är det någon som har en idé om hur min header ska se ut, så är de bara att berätta, för jag själv är ganska trött i huvudet och har inga bra idéer alls!

xoxo Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0