Money money money must be funny..

DATE 2009-09-08 TIME 15:32:26

in a rich mans world. Ringde till arbetsföredlingen nu, och min tid i morogon var klockan 10.00! Ska träffa Magnus Axelsson! får se hur detta går. Har ju trots allt varit in skriven nu i över tre månader så jag borde få mitt UGA-ungdomsgarantin! Sen ska jag till banken i morgon och hämta något papper som jag skulle ge till Soc. Är verkligen i sånt jävla behov av pengar nu. Trodde aldrig att tiden efter gymnasiet skulle vara så jävla värdelös. Har längtat efter att få sluta skolan sen jag vet inte hur många år tillbaka. Nu vill jag bara tillbaka eller rättare sagt ha någonting att göra om dagarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0