Nu är det fredags mys (8)

DATE 2009-09-26 TIME 01:23:13

Nu är nästan alla chili cheez doodles uppätna och jag har bara halva min 1.5L cola kvar.. Har suttit och spelat på jesper.nu och sneglat på filmen 'jag vet vad du gjorde förra sommaren' som nyss gick på tv4.

Kan fortfarande inte fatta att jag hade sån tur att dom råkade skicka 1 hårförlängnings packet för mycket :D de är verkligen så jäävla bra.. Har inte orkat sy på klämmorna ännu så de går inte att använda.. Sen hade jag gärna viljat träffa någon söt tjejkompis som kan klippa löshåret när jag har det på mig så de lixom smälter in med mitt riktiga hår! :) vet dock inte vem som skulle passa till de uppdraget! no offense sweethearts. Men jag vill ju att de ska bli bra! ;O haha.. usch vad divigt de lät.

Måste ju berätta att jag har lyckats sluta bita på naglarna! haha. Dom är skit långa nu hihi ^^, förutom mitt cp-finger men även det är på bättringsvägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0