Nu börjar det ordna upp sig :)

DATE 2009-09-01 TIME 05:32:28

sådär ja nu bloggen nästan klar, ska lägga till lite grejjer i menyn, och kanske något mer! Är inte riktigt nöjd med headern. Men den får vara såhär tills jag har orken att göra något snyggare! haha

Klockan är nu väldigt mycket! inte bra att jag är uppe så här sent!
måste ju verkligen till skatteverket i morgon och till banken! JAG MÅSTE MÅSTE MÅSTE DET! för jag ska ju till soc på onsdag och då måste jag ha dom papprena från skatteverket och banken med mig dit!

På onsdag ska jag till vårdcentralen klockan 10.30 och till soc klockan 13.30! förhoppningsvis blir det en bra dag! Nehe nu måste jag sova, ska försöka att få Linus i säng med! annars är det bara att spela sur så kommer han och lägger sig haha ;D

xoxo Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0