Nu vill jag sova!

DATE 2009-09-23 TIME 04:47:43

Är så himla trött nu men Linus och Stampe vägrar att ge sig med cabal! tyck synd om mig? Har inte haft något att göra på typ 4.a timmar börjar bli trött på att vänta!

I morgon ska Linn till Fredrik och då ska jag träffa henne en stund<3 länge sen nu känns de som, glider ifrån varandra, dummmaaaaa :'/ skärpning! Fast iofs så tjatade hon nästan hål i huvudet på mig i fredags, att jag skulle festa med dom men kände att jag verkligen inte var sugen. Så de är vell mitt fel att vi inte har setts på ett tag!

Skulle ju egentligen till mormor med mamma och hjälpa mormor att olja garage portarna men tydligen skulle mamma åka halv tio-tio på morgonen. Jag sa till henne att jag tror inte de är så troligt att jag skulle komma upp 8-9 på morgonen och ta bussen till Vänersborg hah! och visst hade jag rätt? hade ALDRIG orkat att gå upp om 3-4 timmar.. Jag får åka till mormor någon annan dag! vet inte ens om jag skulle palla att åka hem dit nu när inte morfar sitter där i soffan som vanligt :/ blir nog bäst såhär trots allt... Hållt på att böja gråta idag 2 gånger nästan.. Och i förrgår natt grät jag så mycket så att jag väckte Linus av mitt gråtande! tur att han finns så jag kan gråta på någon!

godnatt nu! så hörs vi när vi vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0