Små depprimerad

DATE 2009-09-13 TIME 17:54:04

Linus mamma ringde han klockan 10.00 idag på morgonen, så för han var de bara att köra hem och lämna bilen. Jag gick upp och mamma hade kokat ett ägg till mig så jag käkade de och en macka :) så gick jag in och la mig i sängen och kollade på två avsnitt av heroes. Jag skulle ju egentligen jobbat idag, men eftersom att jag hade problem med att ta mig dit så bestämmde vi att vi tar en heldag på tisdag istället!

Jag hoppade in i duschen vid 12.00 och fräshade till mig med lite smink och hårspay, satte på mig kläder och så åkte jag och mamma till morfar på Näl. När vi kom upp till han satt mormor där också! vi var där klockan typ 13.30 och vid 15.45 ungefär så kom Micke min morbror och mina kusiner Sofia och Victoria! Så vi satt där och pratade och dom livade verkligen upp stämmningen när dom kom! för ungefär en timme sen sa vi hejdå till morfar och så gick vi ut til våra bilar! När vi skulle åka så började mormor gråta, och jag kunde inte låta bli att krama henne, och då blev jag med ledsen.. Vi pratade om att jag ska åka upp till henne någon dag nu i veckan, och sova över där 1-2 nätter för att hon tycker de är så jobbigt på kvällarna att vara utan sällskap för hon går bara och tänker på morfar och hinner aldrig riktigt koppla av!

Nu är jag hemma iaf och ska kolla på några avsnitt av heroes. Mamma är och hämtar pappa på stationen för han ska vara här i några dagar och sen ska jag nog träffa Linus<3!

xoxo Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0