Tillbaka hos Stampe

DATE 2009-09-25 TIME 19:26:27

Jag och Linus tog bussen 15.23 hem. När jag kom hem till mig så hoppade molly bokstavligen på mig hah. Helt galen! Sen sprang hon runt mina ben i typ tio minuter, hon vägrade att sluta följa efter mig.. sötnosen! klockan 16.10 sprang jag in i duschen, tvättade håret och rakade de som behövdes :P och sen ut fort som fan. Satte på plattången och gick och sminkade mig. 

När jag satt vid köksbordet och skulle börja sminka mig såg jag de som jag trodde var paketet min hårförlägning kom i i måndags. När jag kollade på de närmare såg jag att de var oöppnat :O så stog de mitt namn på, jag öppnade och upptäckte till min stora förvåning att de var en till hårförlägning som kommit !!! HAHA dom har alltså råkat skicka en för mycket till mig så nu har jag två stycken, hur bra är inte det eller ? :D

När jag sminkat klart mit sprang jag in i rummet och satte på mig mina svarta jeanslegging och ett grått linne, sen ut i hallen och torkade håret och plattade de halvt. Kollade på klockan och såg att den var 16.55 och bussen utanför mig går 16.59, panik? jo de! Fick springa in i badrummet och ta topps och ta bort mascaran jag spillde utanför (A) och sen fort somfan till andra badrummet och borsta tänder.. In på mitt rum igen och packa väskan med mjukis byxer och så fick jag ju kolla så jag hade med mig allt, mobil, cigg, tändare, löshåret, bankkort, legget och deodorant och smink!

SPRANG ut till bussen. Mamma kom körandes förbi och skrek "vart ska du?" jag sa " Stampe" och hon "okej, jag såg Linus i stan" jag sa "okej" hon skrek "pusspuss älskar dig" och jag skrek "detsamma".. Så kollade jag åt andra hållet och såg bussen typ tio meter framför mig fick viffta med armarna som en idiot för att han inte skulle köra förbi! jag kom med den iaf. Väl inne i stan mötte jag Linus och vi tog bussen, vid statoil innan dykällan kom vi på att han inte hade snus och jag har bara 5 cigg kvar och vi var sugna på cola! jag orkade inte hoppa av vid statoil så vi åkte in till tempo.

Vi köpte inte bara 1 utan 3 color, cigg, snus och ostbågar med chili i :) Vi gick ut och kollade när nästa buss skulle gå tillbaka till dykällan och perfekt som de verkade då gick den om 5 minuter. När bussen komsåg vi att de var 700.an så den körde rätt förbi oss. Nästa buss tillbaka gick inte förens om 40 minuter så vi passade på att gå bort till grillen och käka! När vi ätit upp var de 10 minuter kvar tills bussen skulle komma. När vi satt och väntade såg jag att mammas bil kom runt hörnet. Jag ropade "MAMMA!!" så stannade dom och så såg jag att de var Robert (min granne) som hade hämtat min lillebror i brålanda. Så vi fick åka med dom och så körde dom hem oss till Stampe!

Nu sitter vi här och dricker cola och dom spelar! jag ska läsa lite bloggar och sen vettefan vad jag ska hitta på kanske ska ta och sy löshåret? om jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0