Vilken kväll säger jag bara!

DATE 2009-09-30 TIME 21:43:08

Helt sjukt. Klockan var typ 00.00 igårkvälll då Linus plötsligt sa "jag måste gå hem nu" (vi var i frändefors). Aldrig i livet sa jag, vrf? han sa "mamma säger att jag måste packa mina grejjer" jag blev sur och fick han att stanna och ta 05.00 bussen istället.. Vi låg vakna till typ 05.00 med lite bråk och skit mellan 00.00 och 03.00 typ haha.

Klockan 04.30 gick vi ut till bussen och åkte hem till Linus, han packade sina grejjer och så käkade vi en pirog. 06.10 tog vi bussen hem till mig. Var lite orolig att mamma inte skulle vara vaken. Men de var hon som tur va annars hade vi inte kommit in. Vi somnade vell runt 07.30 och sov ända till 17.00 idag på eftermiddagen hah! vi hade ju suttit upp hela förra natten oxå och bara fått sova 4.a timmar på dagen igår. Så de är inte så himla konstigt att vi var dödströtta.

Nu sitter vi hemma hos mig och de har vi gjort sen vi vaknade! Jag kom på att vi var sugna på chips och godis och cola klockan 20.54 så vi fick springa ner till kiosken fort som fan ;D

Nu ska jag kolla på efterlyst. Förlåt för att jag uppdaterar så dåligt, men de händer faktiskt inget intressant att skriva om ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0