Vill ha lista!

DATE 2009-09-03 TIME 22:08:28

Nu ska jag skriva en vill ha lista! saker som jag verkligen vill ha just nu! men som jag verkligen inte kan få, eller ah jag har ju 500kr men de är på tok för lite!






Lumene beauty base matifying primer














Loréal true match foundation









Lumene beauty base cover









Lumene beauty base eye makeup base














Loréal eyeliner







Lösögonfransar






Bruna linser utan styrka






Coastal scents 88 Warm palette






Riktiga makeup tools






Drömma kan man iallafall göra :) och tur är vell de! synd bara att man blir så frustrerad när man inser att drömmarna är omöjliga att göra verkliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0